077-2308387

פרטי התקשרות

שרה מויאל

  • מייל: moyalsara@gmail.com
  • כתובת: סחרוב 5, ראשון לציון, ישראל
  • טלפון: 050-3313246

    מידע על צילום ניו בורן

     

    גם אחרי תקופה ארוכה שבה אני מצלמת תינוקות בני יומם כמעט כל יום, בכל תינוק חדש אני מתלהבת מחדש וכולי מתמוגגת ונמסה מהרכות והמתיקות שלהם. הימים הראשונים של תינוק הם תקופה מאוד מיוחדת ומרגשת ואין דבר מיוחד יותר מאשר לתפוס ולתעד את אותם ימים ראשונים.
    לצילומים מסוג זה דרוש המון סבלנות וכאימא ל-3 ילדים ברור לי שלתינוקות ישנם צרכים ורצונות שלא תמיד מתאימים לרצונות שלנו או ללוח הזמנים הצפוף. יחד עם שיתוף פעולה מצידכם, אעשה את המרב על מנת שהתינוק ירגיש נוח ומרוצה בסביבה נעימה וסבלנית.

    מתי ליצור קשר?
    צילומי ניו בורן מתאפיינים בכך שהצילומים נערכים בימיו הראשונים של התינוק ועד גיל שבועיים. לרוב תאריך הלידה אינו יודע ולכן שריון תאריך לצילומי ניו בורן לפני הלידה אינו אפשרי (אלא אם מדובר בקיסרי). על מנת שנוכל לתאם מועד שמתאים ובתוך מסגרת הזמן הקצר אני ממליצה בחום להתקשר כבר יום יומיים לאחר הלידה ולא לחכות על מנת שתוכלו לתפוס מקום ולא תפספסו את הצילומים עקב אי זמניות של הסטודיו.

    מתי להגיע לצילומים?
    מועד הצילומים הוא קריטי, הזמן האידיאלי ביותר לצילום ניו בורן הוא לפני גיל שבועיים וכמה שיותר מוקדם יותר טוב. הסיבות שבגללן הצילומים נערכים בגיל כה מקודם הן, שלפני גיל שבועיים השינה של התינוק היא שינה עמוקה מאוד שנמשכת לאורך רוב שעות היום, הוא אינו מתעורר בקלות, מה שמאפשר לצלם במגוון תנוחות. מה גם שבגיל הזה התינוק עדיין משמר את הגמישות והתנוחה העוברית שהייתה לו בתוך הרחם ולכן ניתן למקם אותו באותן תנוחות עובריות שכה מאפיינות את צילומי הניו בורן.

    לפני הצילומים:
    על מנת שנוכל לנצל את זמן הצילומים בצורה המקסימאלית מומלץ מאוד להאכיל את התינוק לפני ההגעה לסטודיו במידה וזה אפשרי.
    בהחתלה לפני ההגעה לצילומים הימנעו מלמרוח משחה בטוסיק כי קשה מאוד להסיר אותה, זה בולט בתמונות וגם כל השפשופים האלו מעירים את התינוק :)

    מהלך הצילומים:
    בסטודיו תוכלו למצוא את המגוון הגדול ביותר של רקעים, קופסאות, סלסלאות, ערסלים, כובעים, סרטים ועוד מגוון אביזרים שישמשו אותנו לצילומים.
    הסטודיו מחומם מראש לטמפרטורה שתהיה נעימה וחמימה לתינוק שלמעשה עירום ובמשך כל הצילומים יופעלו מפזרי חום שיהיו מכוונים לתינוק, כך שגם בחורף ובקור שבחוץ לתינוק שלכם יהיה חמים ונעים ואנחנו לעומת זאת נרגיש מעיין “סאונה”, לכן אני ממליצה להביא בגדים נוחים וקצרים.
    מהלך הצילומים עצמו משתנה מתינוק לתינוק והצילומים יתקדמו בהתאם למצב הערנות והשינה שלו, אני מתאימה את עצמי ואת סוגי הסטים והצילומים לקצב ולנוחות שלו.. לאחר שהתינוק יירדם אני אמקם אותו על הסט וכך הצילומים ימשכו ככל שהתינוק יאפשר לנו עם כמות הסטים המרבית, כשאני אשתדל לגוון כמה שיותר בהתחשב במצב השינה והערנות של התינוק, במהלך הצילומים נוכל לשלב אתכם ההורים גם בתמונות במידה ותחפצו בזאת.

    מה לגבי בטיחות התינוק?
    כאימא ל-3 קטנטנים וכצלמת המתמחה בצילומי ניו בורן כבר מספר שנים, אני יודעת כיצד להחזיק ולהתמודד עם תינוק בן יומו, יכולת שחשובה יותר מהיכולת לצלם.
    בטיחות ונוחות התינוק קודמת לכל, בסטודיו ישנם מספר רב של אביזרים שמותאמים לגילאים ומשקלים שונים ובחלקם זה הכרחי שתינוק יהיה בשינה עמוקה, גם התנוחות השונות לא תמיד מתאימות לכל ילד, ישנם ילדים גמישים יותר וגמישים פחות ובמידה והתינוק לא ירגיש נוח בתנוחה מסוימת אני אשנה לו לתנוחה נוחה יותר, אני לא אכאיב או אסכן תינוק בשביל תמונה יפה.
    לפני כל צילום אני מוודא כי התינוק מאובטח ולעיתים קרובות ולפי הצורך אף מצמידה את אחד ההורים במרחק תפיסה מהתינוק רק ליתר ביטחון.

    ניקיון והיגיינה?
    בגיל כה קטן ניקיון והיגיינה הם עניין חשוב ביותר לכן אני מקפידה על כללי ניקיון מוקפדים כגון כיבוס השמיכות המשמשות אותי לצילומי הניו בורן באופן קבוע, שטיפת ידיים לפני כל צילום במים וסבון ובמהלך הצילומים עם נוזל חיטוי המשמיד חידקיים.

    מה להביא?
    2 חיתולי בד (טטרה) ו-2 שמיכות. מעבר לכך יש כמובן להגיע עם הציוד הרגיל של התינוק שאיתו תמיד יוצאים (חיתולים, מגבונים, אוכל ובגדי החלפה). בגלל שהסטודיו מחומם לטמפרטורה גבוהה לכם ההורים מומלץ להגיע עם בגדים נוחים וקצרים.

    מעבר לכך….
    תגיעו עם המון סבלנות ורוגע, אלו צילומים שדורשים סבלנות ובכמויות מסחריות, אין טעם למהר עם הקטנטנים האלו שכן זה רק יקלקל את השינה שלהם מה שיכול להרוס את מהלך הצילום כולו. אני מבטיחה לשמור על הילדים שלכם כאילו הם היו שלי ואפילו יותר, ובזמן שאני אעשה לכם מזכרת בלתי נשכחת ואתם רק שבו בספה וקחו לכם כמה דקות של מנוחה. :)

    תהליך עיבוד התמונות:
    בהתאם לסוג החבילה שאותה רכשתם, מספר תמונות נבחרות עוברות עיבוד פוטושופ מלא של הסרת כתמים, פגמים וקמטים למיניהם (אל תתביישו לכולנו יש כאלו) והחלקה פוטושופית של העור. מעבר לכך עיבודים של שחור לבן, ספיה (גווני חום) ואפקטים שונים גם יתרחשו בהתאם לאופי התמונה.

    לכל שאלה נוספת אתם יותר ממוזמנים ליצור איתי קשר ואשמח לענות