077-2308387

פרטי התקשרות

שרה מויאל

  • מייל: moyalsara@gmail.com
  • כתובת: סחרוב 5, ראשון לציון, ישראל
  • טלפון: 050-3313246

    מידע על צילום משפחה

    החלטתם להגיע לצילומי משפחה! החלטתם נכון:) בעמוד זה תוכלו לקרוא על צילומי משפחה ולקבל מענה לשאלות שתהיתם לגביהם.

    מתי להגיע?
    בכל מועד שנוח לכם. יש לתאם צילומים כחודש מראש והצילומים נערכים בשעות שונות של היום בהתאם לחבילה ומיקום הצילומים שבחרתם.

    הכנות לפני הצילומים:
    בזמן הצילום אנו רוצים להראות במיטבנו, ולכן מאוד חשוב להגיע מטופחים מכף רגל ועד ראש. הקפידו על ציפורנים נקיות ומטופחות (כולל כפות רגליים) במיוחד של הילדים שנוטים להתלכלך במהלך יום הלימודים או הגן, שיער מסודר אך טבעי. לכן האימהות קצת איפור קל וטבעי כלומר מעט מייק-אפ, מעט סומק, מסקרה ואודם קל בשפתיים (אם בכלל) הבקשה לאיפור טבעי היא כי הצילומים האלו מאוד טבעיים ומראה של איפור כבד לרוב אינו מתאים. השתדלו להימנע להשים לילדים קעקועים זמניים, חותמות וכדומה כמה ימים לפני הצילומים מכיון שלא מעט פעמים למוצרים אלו לוקח זמן להתנקות מהעור.

    להביא משהו?
    כן, ביגוד יחסית פשוט (אך לא בגדי גן ובית ספר, טרניגים וכולי..) מכנסי ג’ינס, חולצות טריקו, שמלות וחצאיות לבנות, מכנסי חאקי לבנים בכללי דברים היותר יפים שיש לכן בארון. השתדלו גם לעשות סטים משפחתיים, כלומר שלכולם יהיה נושא משותף מבחינת צבעים שאצל כל בן משפחה בין אם החולצה או המכנס יהיה באותו גוון כמו לשאר בני המשפחה, אין צורך במציאת בגדים תאומים לחלוטין. לדוגמאות יותר ספציפיות היכנס לגלרייה והתרשמו ממה שבחרו לקוחות אחרים או צרו עימי קשר ואשמח לסייע. הביאו כמה סטים בלי חשש תמיד עדיף שתביאו יותר מידי מאשר מעט מידי, אני כבר אעשה את הסינונים שלי בזמן הצילומים.
    הביאו איתכם גם כלי האיפור ומסרק במידה ונצטרך לעשות איזה טאצ’-אפ באמצע הצילומים ומגבנוים לניקוי הפנים של הילדים במהלך הצילומים.

    מהלך הצילומים:
    לפני תחילת הצילומים אני ממליצה ליידע אותי במידה וישנן תנוחות, רקעים אביזרים או אופי תמונות ספציפיות שאותן אתם אוהבים או לא אוהבים על מנת שאוכל לכוון את הסגנון לסגנון שאליו אתם הכי מתחברים.
    במשך זמן הצילום אתם תצטלמו בתנוחות שונות כשאני גם מגוונת מי מצטלם עם מי (אבא וילד לבד, אימא וילד לבד, הורים יחד, כולם יחד, אחים יחד רק הילד / הילדים וכולי). אני מחפשת לעשות כמה שיותר תמונות טבעיות ולא מבויימות לכן הרבה פעמים אני אבקש מכם לשחק עם הילדים ופשוט להיות, אני כבר אדאג לשאר, כאשר ארצה משהו יותר מבויים אני אדאג להעיר ולסדר אותכם בהתאם:)
    לאורך הצילומים מידי פעם אני אראה לכם את התמונות שצולמו במידה ויש לכם הערה כלשהי או משהו שלא מצא חן בעינכן זה הזמן להגיד, אל תרגישו לא נעים, מאוד חשוב לי כי אתם תתחברו ותאהבו את התמונות ועדיף שתעירו עכשיו כשעוד ניתן לתקן, לסדר או להחליף מאשר לאחר מכן כשזמן הצילומים כבר הסתיים ואז לא ניתן לעשות דבר.

    צילומי חוץ:
    לצילומי חוץ יש קסם מאוד מיוחד, האווירה הטבעית, הצמחייה וכמובן השקיעות היפות בהחלט מוספים. הצילומים מתקיימים בימי חול בלבד ובשעות מאוד ספציפיות של היום בהתאם למיקום השמש והשקיעה. מטבעם צילומי החוץ תלויים בגורמי הטבע, התאורה משתנה, השקיעות משתנות הצמחייה משתנה והשטח עצמו משתנה בהתאם לעונה ולמזג אוויר. לכן לעולם אינני יודעת מראש אילו תמונות נצלם ובאילו תנאים.
    חשוב ביותר להגיע בזמן לצילומים אלו שכן אנחנו תלויים בשמש והיא כידוע איננה מחכה לנו, כל איחור יכול לשבש את מהלך הצילומים.

    מעבר לכך….
    אל תשכחו את מצב הרוח בבית :) תגיעו עם מצב רוח טוב ואנרגיות את החששות מהצילום שבהחלט מובנים תשאירו בבית, לרבים לא קל לעמוד מול מצלמה בטבעיות ומקונן בנו מעט חשש ולכן אני בהחלט מבינה את הפחדים אבל חשוב לי מאוד שחווית הצילום כולה תעבור באווירה נוחה, נעימה וזורמת ואעשה את המיטב כדי שתרגשי נוח בקרבתי ובקרבת המצלמה, ואת תראי מהר מאוד שהשד לא נורא בכלל ולמעשה את אפילו נהנית מהחוויה, וכך גם אני.

    תהליך עיבוד התמונות:
    בהתאם לסוג החבילה שאותה רכשתם, מספר תמונות נבחרות עוברות עיבוד פוטושופ מלא של הסרת כתמים, פגמים וקמטים למיניהם (אל תתביישו לכולנו יש כאלו) והחלקה פוטושופית של העור. מעבר לכך עיבודים של שחור לבן, ספיה (גווני חום) ואפקטים שונים גם יתרחשו בהתאם לאופי התמונה.

    לכל שאלה נוספת אתם יותר ממוזמנים ליצור איתי קשר ואשמח לענות