077-2308387

פרטי התקשרות

שרה מויאל

  • מייל: moyalsara@gmail.com
  • כתובת: סחרוב 5, ראשון לציון, ישראל
  • טלפון: 050-3313246

    מידע על צילום היריון

    תקופת ההיריון היא תקופה מאוד מיוחדת ומרגשת, תקופה שבה הנשיות שלנו בעיצומה, מספר הפעמים שבו נחווה את החוויה הזו קטן ותמיד נחמד שיש לנו מזכרת איכותית מתקופה מיוחדת זו.

    מתי להגיע?
    תקופת ההיריון אינה תקופה קלה, ההורמונים, השינויים הגופניים והקושי נותן את אותותיו בתקופות שונות במהלך ההיריון, אך ישנם חודשי חסד שבהן אנו מרגישות נוחות יחסית, הבחילה נעלמה, התרגלנו לשינויים במצבי הרוח ואנחנו עוד לא הגענו לשבועות האחרונים בהם הבטן מכבידה, וזו גם התקופה האופטימאלית לצילומים, הבטן נוכחת ואנו חשות בטוב.
    מומלץ לקבוע את הצילומים בין שבוע 28-34 זה כמובן משתנה מאישה לאישה, בעוד שלנשים מסוימות ישנה בטן מבצבצת כבר מחודש שלישי, נשים אחרות מפתחות בטן הריונית רק בחודש שישי-שביעי, ישנם נשים שאוהבות צילומים כשהבטן ענקית וישנם אלו שמרגישות אלגנטיות יותר עם בטן קטנה.

    מתי ליצור קשר?
    מומלץ ליצור קשר לתיאום מועד צילומים כחודש מראש במידה ואתם מעוניינים בצילומי חוץ או צילומים בימי שישי מומלץ להתקשר אפילו כחודש וחצי מראש.

    הכנות לפני הצילומים:
    בזמן הצילום אנו רוצים להראות במיטבנו, זכרו כי לאורך הצילומים הגוף ברובו חשוף ולכן מאוד חשוב להגיע מטופחים מכף רגל ועד ראש וזה כולל את הבעלים. הקפידו על ציפורנים נקיות ומטופחות (כולל כפות רגליים), הסרת שיער במקומות הנחוצים, שיער מסודר, לא חייב תסרוקות גרנדיוזיות לרוב אני מצלמת בשיער פזור וטבעי שזה הכי מחמיא לנשיות שלכן ולצילומים. איפור קל וטבעי כלומר מעט מייק-אפ, מעט סומק, מסקרה ואודם קל בשפתיים (אם בכלל) הבקשה לאיפור טבעי היא כי הצילומים האלו מאוד טבעיים ומראה של איפור כבד לרוב אינו מתאים.

    להביא משהו?
    כן, חובה להביא חזיית סטרפלס עם ברזלים אחת שחורה אחת לבנה או צבע גוף (לא גוזיות אלו אני מספקת לכן בסטודיו) ותחתון שחור ולבן. מומלץ מאוד למצוא ג’ינס ולהביא גם אותו הוא לא חייב להיסגר ועדיף ג’ינס רגיל ולא ג’ינס היריון עם גומי. הבעל מגיע עם ג’ינס, חולצה לבנה וחולצה שחורה. מעבר לכך תתפרעו, אני תמיד שמחה שלקוחות מביאים דברים מהבית לא פעם ניתן למצוא דברים מעניינים, רק שימו דגש על פריטים שקופים, פתוחים בבטן או כל פריט שמדגיש את ההריון. ניתן גם להביא חזייה יפה שמחמיאה לחזה ולהצטלם יחד עם מכנס כלשהו ואפילו תחתון תואם. בכללי אין צורך להביא נעלים, רוב הצילומים הם ברגליים יחפות.
    הביאו איתכם את כלי האיפור ומסרק במידה ונצטרך לעשות איזה טאצ’-אפ באמצע הצילומים.

    אם הילדים מצטרפים:
    הדבר הכי מומלץ להביא זה אדם שלישי שיוכל לשמור על הילדים בזמן שאתם מצטלמים, ילדים מטבעם משתעממים מהר ולכן אדם שלישי שיוכל לשמור עליהם ולשחק איתם בזמן שלכם יש זמן שקט לצילומים יכול לעשות את ההבדל בין אווירה נעימה וכיפית לבין אווירה של בכי וצעקות.
    לילדים הביאו איתכם 2-3 סטים של ביגוד ומכנס ג’ינס וחולצה, מומלץ ביגוד “רגוע” וצבעים יחסית אחידים ללא צבעים זוהרים, תמונות או כתוביות בולטות על הביגוד וכמו כן שתהיה התאמה בצבעים בין הילדים.

    הבעל:
    המון לקוחות שואלות אותי אם גם הבעל יכול להגיע והתשובה תמיד היא חד משמעית כן! לדעתי הוא חלק מהותי מתהליך ההיריון ולכן גם מתהליך הצילומים, אין חיוב נוסף על הצטרפותו של הבעל ולמרות שחלקם לא תמיד ששים בשמחה ובששון להצטלם אני משלבת אותם לאורך הצילומים בסטים שונים בהתאם לרצונות שלכם.

    מהלך הצילומים:
    לפני תחילת הצילומים אני ממליצה ליידע אותי במידה וישנן תנוחות, רקעים אביזרים או אופי תמונות ספציפיות שאותן אתם אוהבים או לא אוהבים על מנת שאוכל לכוון את הסגנון לסגנון שאליו אתם הכי מתחברים.
    במשך זמן הצילום את תיהיה עם תחתון וחזייה כשאני מחליפה פרטי לבוש ואביזרים בהתאם לצילום, הסטודיו נעול מבפנים ולכן אין חשש מכניסה של אחרים ובנוסף לנוחיותך בתוך הסטודיו ישנו תא הלבשה.
    לאורך הצילומים מידי פעם אני אראה לכם את התמונות שצולמו במידה ויש לכם הערה כלשהי או משהו שלא מצא חן בעינכן זה הזמן להגיד, אל תרגישו לא נעים, מאוד חשוב לי כי אתם תתחברו ותאהבו את התמונות ועדיף שתעירו עכשיו כשעוד ניתן לתקן, לסדר או להחליף מאשר לאחר מכן כשזמן הצילומים כבר הסתיים ואז לא ניתן לעשות דבר.

    צילומי חוץ:
    לצילומי חוץ יש קסם מאוד מיוחד, האווירה הטבעית, הצמחייה וכמובן השקיעות היפות בהחלט מוספים. הצילומים מתקיימים בימי חול בלבד ובשעות מאוד ספציפיות של היום בהתאם למיקום השמש והשקיעה. מטבעם צילומי החוץ תלויים בגורמי הטבע, התאורה משתנה, השקיעות משתנות הצמחייה משתנה והשטח עצמו משתנה בהתאם לעונה ולמזג אוויר. לכן לעולם אינני יודעת מראש אילו תמונות נצלם ובאילו תנאים.
    חשוב ביותר להגיע בזמן לצילומים אלו שכן אנחנו תלויים בשמש והיא כידוע איננה מחכה לנו, כל איחור יכול לשבש את מהלך הצילומים.

    מעבר לכך….
    אל תשכחו את מצב הרוח בבית :) תגיעו עם מצב רוח טוב ואנרגיות את החששות מהצילום שבהחלט מובנים תשאירו בבית, לרבים לא קל לעמוד מול מצלמה בטבעיות ומקונן בנו מעט חשש ולכן אני בהחלט מבינה את הפחדים אבל חשוב לי מאוד שחווית הצילום כולה תעבור באווירה נוחה, נעימה וזורמת ואעשה את המיטב כדי שתרגשי נוח בקרבתי ובקרבת המצלמה, ואת תראי מהר מאוד שהשד לא נורא בכלל ולמעשה את אפילו נהנית מהחוויה, וכך גם אני.

    תהליך עיבוד התמונות:
    בהתאם לסוג החבילה שאותה רכשתם, מספר תמונות נבחרות עוברות עיבוד פוטושופ מלא של הסרת כתמים, פגמים וקמטים למיניהם (אל תתביישו לכולנו יש כאלו) והחלקה פוטושופית של העור. מעבר לכך עיבודים של שחור לבן, ספיה (גווני חום) ואפקטים שונים גם יתרחשו בהתאם לאופי התמונה.

    לכל שאלה נוספת אתם יותר ממוזמנים ליצור איתי קשר ואשמח לענות